Vårt hem på landet

Sprudlande glad av inredning

heminredning heminredning inredning inspiration Permalink0
Något som kan få mig lite extra glad i själen ibland är just känslan när jag lyckats fått till en inredningsdetalj sådär lite extra bra någonstans i huset. Det får mig verkligen till att mysa runt i hemmet och vilja inspireras en himla massa mer av andra bloggare och ägare till instagramkonton som har hem likt en dröm. 

Personligen tycker jag att det är så otroligt intressant att pyssla med inredning. Oavsett om man intreder själv eller om man spanar in andra människors inredning, helt klart. Jag blir så otroligt idéfylld, inspirerad och spudlande glad när jag kommit på en ny sak som jag vill göra, köpa eller ändra om i hemmet. 

Detta är en bild tagen hemma i vårt egna hus här på landet. 
Till top